关注者♥

2012年12月25日星期二

25/12/2012 Merry Christmas with Family ♥

Today is a special day ! HOHOHO
Merry Christmas Everyone

今天你是怎么庆祝的啊 ? 而我,就是庆祝回来啦 :
这一天我留给了家人,过了一个很精彩的圣诞节

 Start !
Today 7am++ wake up , so early @@

 My crazy sister !
wakakaka


Dad and Mum.

四面神庙
That's so cool


 wow ! 近距离接触动物 :3




Brother
梅花鹿  


 cute Rabbit !


野羊 咩咩

Now going
日本村 & 法国村
Ticket.




Yeah ! Reach it

日本村










Japanese Botanica Garden


 Pretty mum.

Next station
法国村




 Show time.



Rest.

 cool Dad

There Asam Laksa need Rm19.90 !
OMG.


Camera testing time again
怀旧

 复古

 圆镜

 长镜


参观完毕,吃了一顿普通的午餐就回家了
以上这几个地方还真的是很冷 @@


今年的圣诞节好充实哦,第一次来这些地方,感觉蛮不错的
给自己一个目标,让自己可以真正的去到这些国家,看见更真实的一切
这个目标不只是给我,我也要努力让家人可以去到
这简单的圣诞节,其实一点都不平凡

Bye , 2012 Merry Christmas
 

没有评论:

发表评论

i love it ! ♥

i love it ! ♥

2012年12月25日星期二

25/12/2012 Merry Christmas with Family ♥

Today is a special day ! HOHOHO
Merry Christmas Everyone

今天你是怎么庆祝的啊 ? 而我,就是庆祝回来啦 :
这一天我留给了家人,过了一个很精彩的圣诞节

 Start !
Today 7am++ wake up , so early @@

 My crazy sister !
wakakaka


Dad and Mum.

四面神庙
That's so cool


 wow ! 近距离接触动物 :3




Brother
梅花鹿  


 cute Rabbit !


野羊 咩咩

Now going
日本村 & 法国村
Ticket.




Yeah ! Reach it

日本村










Japanese Botanica Garden


 Pretty mum.

Next station
法国村




 Show time.



Rest.

 cool Dad

There Asam Laksa need Rm19.90 !
OMG.


Camera testing time again
怀旧

 复古

 圆镜

 长镜


参观完毕,吃了一顿普通的午餐就回家了
以上这几个地方还真的是很冷 @@


今年的圣诞节好充实哦,第一次来这些地方,感觉蛮不错的
给自己一个目标,让自己可以真正的去到这些国家,看见更真实的一切
这个目标不只是给我,我也要努力让家人可以去到
这简单的圣诞节,其实一点都不平凡

Bye , 2012 Merry Christmas
 

没有评论:

发表评论